Anna Celmiņa. Ar faktiem bez emocijām nevar uzvarēt

Saglabāt
Dalīties

Raidījums

2020

Par raidījumu
Šajā DIENA PĒC sērijā Oskars Priede uz sarunu aicinājis Nord DDB Riga komunikācijas stratēģi Annu Celmiņu. Vai reklāmā iestājies konservatīvais laikmets? Vai klienta iesaiste reklāmā tai traucē, vai palīdz? Kāpēc klientam nepieciešamas reklāmas aģentūra? Vai radošumu var kvantificēt biznesā izmērāmos lielumos? Kā komunicēt par veselību, un vai tiešām veselības jautājumos ļaudis uzticās interneta mēmēm? Atbildes uz šiem un citiem jautājumiem skaties šajā sērijā. 

00:00 - Ievads
00:33 - Konservatīvais laikmets reklāmā
01:55 - Vai klientam vajag reklāmas aģentūru?
03:21 - Vai radošums ir kvantificējams?
05:06 - LV radošums pret citu valstu radošumu
07:12 - Profesionāla komunikācija par veselību
09:50 - Kam cilvēki uzticās veselības jautājumos?
11:23 - Kam uzticās mileniāļi un kam Z-paaudze?
12:52 - Šī brīža veselības jomas komunikācija
15:48 - Vai ar faktiem var uzvarēt komunikācijā?
19:51 - Emocijās pieņemtie lēmumi
20:55 - Pašcieņa un uzticēcēšanās ierēdņu komunikācijai