Kā eleganti atjaunot leģendāru "Alfa Romeo" kabrioletu. Ātruma cilts

Saglabāt
Dalīties

Motoru sports

8. jūlijs, 2021

Par raidījumu

Skaistā, sarkanā kabrioleta saimnieks Egils Simanovskis ir pazīstams "Alfa Romeo" entuziasts. Viņš ar spēkratu restaurāciju nodarbojas astoņus gadus un savulaik ieturējis apbrīnojamu tempu – viens atjaunots auto gada laikā. Aizraušanos ar šo marku Egils sācis ar 1974. gada modeli, tomēr sapratis, ka īstais tomēr būs pirmais "Alfa Romeo Spider" modelis. Iecerētais auto ticis meklēts ilgi, līdz kolēģi no Lietuvas "Alfa Romeo" kluba palīdzējuši tikt pie šī braucamā, kas tolaik bijis pavisam bēdīgā stāvoklī.

"Alfa Romeo Spider" visvairāk pārdots Amerikas tirgū, kur savulaik bijis varens pieprasījums pēc sportiskā un žiperīgā auto. Savu pienesumu devusi filma "The Graduate" ar Dastinu Hofmanu, kur liela loma ir arī šādam kabrioletam.


Egila auto rūc labi – tas ir jaudīgākais tā gada aparāts ar 1.75 kubatūru, 140 zirgspēkiem un svaru nedaudz zem tonnas. Restaurācijas procesā saimnieks maksimāli turējies pie standarta, vienīgā modernā lieta šajā mašīnā ir sešdesmito gadu radioaparāts. Pauls Timrots atzīst, ka ir gar zemi, jo šis ir vispedantiskākais auto, kas redzēts – salonā katra podziņa spīd un laistās, un skaistums turpinās arī zem motora pārsega.

Pasaulē "Alfa Romeo Spider" modeļu nav daudz, tāpēc cienījams rezultāts prasa ievērojamas investīcijas, roku darbu un detaļas, kuru izmaksas ar katru gadu pieaug. Ar kādu summu jārēķinās, lai šādu auto eleganti atjaunotu, noskaidrosim jaunajā raidījuma sērijā.

Tev varētu patikt