Reinis Nitišs testē rallijkrosa elektroauto. Ātruma cilts

Saglabāt
Dalīties

Motoru sports

Par raidījumu

Šoreiz raidījumā viesojas Reinis Nitišs, kurš tikko atgriezies no RallyX Nordic čempionāta  pirmā posma Dānijā un Skandināvijā arī izmēģinājis rallijkrosa nākotnes spēkratu – FIA RX2e elektroauto. 

Skandināvijā šobrīd tiek rakstīta autosporta vēsture. Tur straujiem soļiem tiek attīstīta rallijkrosa elektroauto klase, un Reinim Nitišam ir bijusi unikāla iespēja sēsties pie 300 zirgspēku RX2e auto stūres.

Elektroauto pa pirkstiem nesit, bet, ja iedegas noteikta lampiņa, ir ātri jālec laukā, lai nesadegtu. Reinis par demo braucieniem ir sajūsmā, jo elektroauto ir ātrs un perfekti vadāms. RX2e parametru ziņā neatšķiras no ielas auto, bet tam ir divi motori – viens priekšā, otrs aizmugurē. Reiņa pieredze rāda, ka pēc četriem apļiem ir jāapstājas, lai uzlādētu un atdzesētu bateriju. Pirms starta ar elektroauto ir klusums un adrenalīns nav tik traks kā citās reizēs, bet Reinis ir pārliecināts, ka šādai klasei ir savs šarms un nākotne.

Nitišs sola par elektrorallijkrosa ideju neaizmirst, bet viņa paša dienaskārtībā šajā laikā ir Xtreme klases bagiji. Sportists aprīļa beigās Dānijā startējis RallyX Nordic čempionāta pirmajā posmā spēcīgajā bagiju klasē, kur pamatīgi dabūjis iekšās no skandināvu braucējiem. Lai arī ar bagiju Reinim līdz pjedestālam vēl ir stipri tālu, viņš jau drīz startēs nākamajā sacensību posmā Zviedrijā.

Vai rallijkrosa čempionam bagijā dod kādas atlaides un kāpēc daudzi braucēji pēdējā laikā pāriet uz šo sporta veidu, noskaidrosim jaunajā ĀTRUMA CILTS sērijā.

Tev varētu patikt