Atgriezties

Sacensties ar veiksmi

Konferences / 27.04.2018

Skaties FranklinCovey trenera Alda Greitāna prezentāciju par Kleitona Kristensena grāmatu “Sacensties ar veiksmi”. Ikviens uzņēmums tiecas uz izaugsmi, kas ir pašsaprotami. Ne tik pašsaprotams ir jautājums: “Kā to panākt?” Pastāv uzskats, ka visveiksmīgāk to var paveikt, ieviešot inovācijas, kas balstītas klientu vēlmēs.

Pēc vairākus gadus ilgušajiem pētījumiem, Kleitons Kristensens nonāca pie būtiska secinājuma. Ilgi pieņemtais uzskats, ka galvenais inovāciju procesā - saprast klientu, - ir aplami. Klienti nemaksā par produktiem un pakalpojumiem, tie maksā par darbu, ko šis produkts vai pakalpojums viņu vietā paveic. Līdz ar to pie veiksmīgas inovācijas noved nevis izpratne par klientu, bet izpratne par darbiem, kas tam jāpaveic. “Darbi, kas jāpaveic” pieeja  tiek izmantota vairākās no pasaulē atzītākajiem uzņēmumiem - Amazon, Intuit, Uber, Airbnb, and Chobani yogurt, un citās. Taču šī grāmata nesvin šīs uzvaras, tā paredz nākamās.

Prezentācijā tiek skaidrots Kristensena provokatīvais modelis, sniedzot visaptverošu teorijas izklāstu un to, kāpēc tas ir būtisks nākotnei, kā arī tā pielietojumu reālajā dzīvē, un, kas visbūtiskāk, kā neizšķiest tā piedāvātās iespējas.
Rādīt vairāk Rādīt mazāk